Elke week besteed ik aandacht aan een reclame die opvallend is. Een commercial of advertentie die mijn aandacht heeft getrokken en dat ook zeker van jullie moet doen. Gewoonweg omdat ik hem helemaal geweldig vind, of juist omdat ie zo mega slecht is. Anyways, kijk en geniet van de opvaller van deze week!
Ik kwam deze hilarische tv-commercial van Centraal Beheer Achmea tegen. Wauw, gewoon geweldig. Zo goed! De commercial is tot in het detail perfect. Over alles lijkt goed na te zijn gedacht, wat het samen tot een compleet plaatje maakt. Nu zijn we eigenlijk wel gewend dat de Even Apeldoorn Bellen reclames altijd erg goed zijn, maar deze behoord toch echt tot mijn absolute favorieten! Deels omdat het ontzettend herkenbaar is, maar ook deels omdat het er best wel wat stof tot nadenken in zit. Herkenbaar, want tja, veel rappers willen nu eenmaal graag laten zien dat ze geld hebben. En dan is een mooie auto toch de ideale manier om dat te doen. Maar ook logica en bewustwording, want Personal Voice Control is iets wat steeds meer nieuwe auto's zullen hebben. En dat brengt dus ook risico's met zich mee, zoals we in deze commercial kunnen zien. Zijn we ons we bewust van wat er kan gebeuren als het niet gaat zoals we voor ogen hebben? Ik denk dat deze technologie een mooie ontwikkeling is, maar dat er nog goed zal moeten worden gekeken naar de negatieve effecten ervan.
Een van mijn favorieten reclames op dit moment, misschien wel van mijn hele leven. Ik vind hem vermakelijk, en het zet me tegelijkertijd aan het denken. Want naast de steeds nieuwere technologieën, doet het me ook realiseren dat sommige mensen materialisme belangrijk vinden om zo hun macht en geldstatus te benadrukken. Maar ben je werkelijk gelukkiger met een dure auto of groot huis?
Ik drink nog een bakje Hema filter koffie uit mijn Action koffiemok, terwijl ik benieuwd ben naar jullie mening? Heb je dure producten nodig om te laten zien dat je geld hebt? Of zit rijkdom hem juist in kleine, ontastbare dingen zoals geluk of een zonnetje dat schijnt? Let me know! En natuurlijk ben ik ook héél nieuwsgierig naar je mening over deze commercial, een kanshebber voor de Ster Gouden Loeki of toch een no go?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten